3/2/08

En Pellofa surt "per collons"







Finalment, i després de la dissolució del CCC, en Pellofa XXX va arribar a Mataró (sense cap suport de l' Ajuntament) inscrita com una comparsa més, i com a participant de la Rua.

En Pellofa, anava de pacient a la UVI, agonitzant, i feia mofa de l' alcalde, i el regidor de cultura, el qual impedia que aquest s' aixeques del seu llit, o dirigis paraules al poble.
Al capsal del llit, una foto d' en Baron, amb el dit als llavis, demanava silènci.

JA LI CANTEN LES ABSOLTES
FARTS DE BURLES I MERDERS:
VOLEN MORT EL CARNESTOLTES
ELS SENYORS DEL PMC.
PERQUÈ CALLI AQUELL QUE CRIDA
M'HAN ENCOMANAT LA PESTA.
NO EM DURAN A MILLOR VIDA,
FINS MALALT, JO SÓC LA FESTA.

PER AIXÒ MIG RENQUEJANT
HE VINGUT AMB POCA ESTROFA
MIG DIFUNT, AGONITZANT,
PERÒ JO SÓC EL REI PELLOFA.

VINT-I-NOU GENERACIONS
NO LES HA PARAT NINGÚ
HI HAURÀ PELS MEUS COLLONS
UN PELLOFA TRENTA-Ú!!!

PELLOFA XXX

Mataró, 2 de febrer de 2008
AJUDA EL CARNESTOLTES! AJUDA EN PELLOFA!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

EM sembla fantàstic que hagi sortit en PEllofa.

És molt trist que el PMC es carregui festes i tradicions.

Visca en Pellofa XXX

Napoleón Bonaparte dijo...

Adelante, con un par de collons.

Qué se han creído, los apoltronados del Ajuntament?

Un saludo